Blogi (również vlogi), szczególnie te
specjalistyczne cieszą się coraz większą
popularnością i uznaniem marketerów,
blogerzy potrafią coraz sprawniej zarządzać swoimi „markami osobistymi”,
a niektóre projekty udowadniają, że
treści blogów i mediów mainstreamowych mogą stanowić komplementarne
dopełnienie. Coraz silniejszym fenomenem staje się blogosfera – liczna
już społeczność organizująca własne,
regularne spotkania i ważne medialnie wydarzenia.
Marketerzy są na ogół zadowoleni ze współpracy z blogerami, pomimo że wciąż trudno im wyseparować i ocenić efekt takiej komunikacji marki. Pomimo wszystkich tych pozytywów, po zapoznaniu się z raportem Blogosfera 2012 odnieść można wrażenie, że blogi w Polsce jeszcze przez dłuższy czas pozostawać będą na peryferiach działań marketingowych i reklamowych.
Czy jest to wrażanie uzasadnione?
.........
Cały komentarz znajduje się w raporcie "Blogosfera 2012 – pierwsze w Polsce badanie blogosfery z perspektywy biznesu".
Ten utwór jest dostępny na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska.
Marketerzy są na ogół zadowoleni ze współpracy z blogerami, pomimo że wciąż trudno im wyseparować i ocenić efekt takiej komunikacji marki. Pomimo wszystkich tych pozytywów, po zapoznaniu się z raportem Blogosfera 2012 odnieść można wrażenie, że blogi w Polsce jeszcze przez dłuższy czas pozostawać będą na peryferiach działań marketingowych i reklamowych.
Czy jest to wrażanie uzasadnione?
.........
Cały komentarz znajduje się w raporcie "Blogosfera 2012 – pierwsze w Polsce badanie blogosfery z perspektywy biznesu".
Ten utwór jest dostępny na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska.
Sądzę, iż z czasem się to zmieni, i blogi także będą wiodły prym w marketingu.
OdpowiedzUsuń