Poza
wpisami na blogu zapraszam do lektury felietonów na LinkedIn:
BRIEF KREATYWNY JAKO OPOWIEŚĆ I ZAGADKA
W poprzednim wpisie wymieniałem główne błędy, jakie zdarzają się najczęściej w broefach kreatywnych. Spore zainteresowanie banalnym na pozór tematem... (--> czytaj całość)
PATOLOGIA BRIEFU KREATYWNEGO
Kilka lat temu pracując w dużej agencji reklamowej zrobiłem
proste badanie wśród osób z działu Kreacji. Kwestionariusz zawierał kilka
pytań, których celem było sprawdzenie jak powinien być napisany creative brief,
aby był dla nich jak najbardziej użyteczny… (-->czytaj całość)
W TYM SZALEŃSTWIE JEST METODA
Nie interesują nas marki zwykłe, takie które są nudne,
rutynowe i przewidywalne (chyba, że chodzi o markę zakładu pogrzebowego).
Zarówno jako konsumenci jak i osoby zajmujące się marketingiem czy reklamą
nastawiamy nasze radary… (-->czytaj całość)
CO TO WŁAŚCIWIE JEST TA CAŁA HEURISTICA
Pewien mój znajomy, który odwiedziła ostatnio stronę
Heuristica.pl zapytała mnie: a czym wy się właściwie zajmujecie? Trochę dla
żartu odpowiedziałem: właściwie to wszystkim po trochu – pomagamy rozwiązywać różne
problemy. Odpowiedź ta… (-->czytaj całość)
LOJALNOŚĆ CZYLI KREW POT I ŁZY
Lojalność to temat trudny i zazwyczaj nudny (pisałem o tym kiedyś w art. Lojalność wg Archimedesa...) ale
czasem, jak się okazuje potrzebny. Zwłaszcza wtedy, gdy nowych klientów nie
przybywa, a ci zdobyci przed latami zaczynają coraz szybciej uciekać do
konkurencji…(-->czytaj całość)
JAK PRZYWOŁAĆ TWÓRCZĄ WENĘ?
Daryton Bird na
swoim blogu opublikował
ostatnio krótki film na temat tego w jaki sposób stymulować własną kreatywność
czyli jak przywoływać wenę twórczą (wena od Wenus - bogini miłości, ale też fr.
veine, z łac. vena - żyła]), kiedy sama nie chce się pojawić. Przywołał na
początku słowa Davida Ogilvy
…(-->czytaj całość)
NIE MARNUJ PIENIĘDZY I NIE ZAMĘCZAJ LUDZI SŁABĄ REKLAMĄ
ojechałem w końcu do fryzjera. Wybrałem się do tego, co
zwykle i jak zwykle przyjechałem za wcześnie, więc musiałem trochę poczekać.
Ponieważ fryzjer jest zdecydowanie męski w jego poczekalni wyłożone są
wyłącznie magazyny przeznaczone dla kobiet…(-->czytaj całość)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz