wtorek, 12 marca 2013

Strategia w chmurze?



Za dwie główne siły, które wpływają dziś na proces kształtowania strategii (nie tylko marketingowych) uznać można ekspansję marek technologicznych oraz wysoki stopień ogólnej niepewności gospodarczej. Rozwój nowych technologii komunikacyjnych pociąga za sobą wiele konsekwencji kulturowych i społecznych osłabiając stabilność i przewidywalność tradycyjnych wzorców i postaw. W tym samym czasie konsumenci z coraz większymi obawami patrzą w przyszłość próbując przygotować się na kolejne, nieuchronne zmiany. Z jednej strony niepokój, zmienność, chaos i dezinformacja, z drugiej dynamiczny rozwój i upowszechnianie się technologicznych innowacji, któremu towarzyszą nieprzewidywalne konsekwencje. W tak złożonym krajobrazie pytanie o miejsce i rolę planowania strategicznego nabiera zupełnie nowego sensu...

Cały artykuł dostępny w trzecim numerze kwartalnika Nowe Media pod red. Eryka Mistewicza. Zapraszam do lektury.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kontakt: STANISZEWSKIkropkaMmałpaDŻIMEILkropkaKOM

Poprzednie wpisy: