środa, 4 czerwca 2008

Zaskakujące logo

Dziś niespodzianką na stronie startowej Google jest zmodyfikowane logo upamiętniające pierwszy lot balonem z gorącym powietrzem, kilka dni temu okazją do zmiany był dzień dziecka:
Google wciąż zaskakuje. Zaskakuje na każdym polu: dodając kolejne serwisy, wciąż udoskonalając wyszukiwarkę czy metody wyświetlania sponsorowanych linków. Najcenniejsza marka świata wyceniana na ponad 66,4 mld USD* rozwija się wciąż w zawrotnym tempie.
Google to ciągłe poszukiwanie i energia działania, więc logo marki także żyje i wciąż się zmienia.
Zabawa z logotypem rozpoczęła się w 1998 roku, kiedy twórcy Google - Lary Page i Sergey Brin wyjechali na Burning Man Festival - artystyczny event, który odbywa się co roku w Black Rock City w stanie Nevada.
Symbolem festiwalu jest kilkunastometrowa kukła, która płonie w kulminacyjnym momencie tego artystyczno-kulturowego wydarzenia.
Lary i Sergey przed samym wyjazdem zmienili logo by zakomunikować swoim użytkownikom, że są po prostu nieobecni i gdyby pojawiły się jakieś problemy z serwerami, to trudno, ale twórcy wyszukiwarki są daleko poza biurem.



(Więcej o samym wydarzeniu: http://www.burningman.com/)



http://www.google.com/holidaylogos99.html - tu znajduje się galeria okazjonalnych logotypów Google.

* wg raportu BRANDZ Top 100; cały raport można znaleźć tutaj: http://www.millwardbrown.com/Sites/Optimor/Media/Pdfs/en/BrandZ/BrandZ-2007-RankingReport.pdf)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kontakt: STANISZEWSKIkropkaMmałpaDŻIMEILkropkaKOM

Poprzednie wpisy: