poniedziałek, 12 sierpnia 2013

"Złam konwencję" - inspiracje, wyobraźnia i skuteczna metoda.

Książka Grzegorza Kossona to pozycja, po którą warto sięgnąć z kilku powodów. Po pierwsze napisana jest barwnym językiem i pełna inspirujących przykładów. Czytelnik znajdzie tu mnóstwo fascynujących opowieści. Są to nie tylko historie marek, które odniosły sukces ale też ciekawe refleksje i przemyślenia autora oraz historia jego własnych, bogatych doświadczeń zawodowych (miałem okazję pracować z Grzegorzem przy wielu projektach, z tym większym więc zainteresowaniem czytałem niektóre rozdziały).


Innym powodem, dla którego warto po książkę sięgnać jest zaproponowana w niej metoda. "Złam konwencje" to nie tylko zbiór intrygujących opowieści na temat kultowych marek, ale też dobry marketingowy podręcznik, dzięki któremu czytelnicy sami mogą próbować tworzyć oryginalne koncepcje produktu, komunikacji czy brandingu. Zaproponowana przez Grzegorza metoda, inspirowana heglowską dialektyką wydaje się świetnie dopasowana do obecnych realiów.

Świat dzisiejszego marketingu staje się coraz bardziej złożony, coraz większa jest dynamika jego zmian, wiele tu znaków zapytania czy niepewności np. co do tego w jakim kierunku rozwijać się będą i adaptować technologiczne innowacje, jak daleko marki mogą ingerować w nasza prywatność, gdzie kończy się obszar wpływów producenta a kontrolę nad marką przejmuje konsument? Przeciwieństwa ścierają się coraz gwałtowniej i coraz pilniej domagają syntezy. Nawet próba jej dokonania zwiększa szanse na sukces.
Książkę gorąco polecam.

tak na marginesie: "Złam konwencję, czyli jak stworzyć wielką markę", Grzegorz Kosson, Wyd. Słowa i Myśli, premiera książki planowana jest na – 11 września 2013 r,


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kontakt: STANISZEWSKIkropkaMmałpaDŻIMEILkropkaKOM

Poprzednie wpisy: