poniedziałek, 19 listopada 2012

Komentarz do raportu Blogosfera 2012


Blogi (również vlogi), szczególnie te specjalistyczne cieszą się coraz większą popularnością i uznaniem marketerów, blogerzy potrafią coraz sprawniej zarządzać swoimi „markami osobistymi”, a niektóre projekty udowadniają, że treści blogów i mediów mainstreamowych mogą stanowić komplementarne dopełnienie. Coraz silniejszym fenomenem staje się blogosfera – liczna już społeczność organizująca własne, regularne spotkania i ważne medialnie wydarzenia.

Marketerzy są na ogół zadowoleni ze współpracy z blogerami, pomimo że wciąż trudno im wyseparować i ocenić efekt takiej komunikacji marki. Pomimo wszystkich tych pozytywów, po zapoznaniu się z raportem Blogosfera 2012 odnieść można wrażenie, że blogi w Polsce jeszcze przez dłuższy czas pozostawać będą na peryferiach działań marketingowych i reklamowych.
Czy jest to wrażanie uzasadnione? 
.........

Cały komentarz znajduje się w raporcie "Blogosfera 2012 – pierwsze w Polsce badanie blogosfery z perspektywy biznesu".

1 komentarz:

  1. Sądzę, iż z czasem się to zmieni, i blogi także będą wiodły prym w marketingu.

    OdpowiedzUsuń

Kontakt: STANISZEWSKIkropkaMmałpaDŻIMEILkropkaKOM

Poprzednie wpisy: