środa, 21 maja 2008

Kto dogoni internet?

Spot reklamowy już od 500 USD? To bardzo proste: wystarczy wybrać z biblioteki gotowych filmów i samodzielnie wstawić własne logo. Brzmi jak marzenie każdego reklamodawcy. Minimalny budżet produkcyjny, zero problemów związanych z użeraniem się z agencją reklamową. Marzenie stało się rzeczywistością. Za sprawą założonej w Los Angeles agencji Spot Runner (http://www.spotrunner.com/).


Bardzo prosty w obsłudze serwis internetowy zawiera bogatą bibliotekę spotów pasujących praktycznie do każdej barnży. Można je samodzielnie ‘spersonalizować’ wstawiając tekst i logotyp i wypełniając skrypt, który zostanie zamieniony na voice over. Odpowiadając na kilka prostych pytań można też szybko skonstruować mini media plan i gotowe. Spot idzie do emisji!



Nie jest to być może idealne rozwiązanie dla wielkich korporacji, które uwielbiają angażować się w każdy aspekt związany z powstawaniem i produkowaniem reklam (nic nie zapewnia takie adrenaliny jak praca nad nową kampanią). Dla małych przedsiębiorców, właścicieli niewielkich sieci restauracji czy lokalnych usługodawców oferta Spot Runner może się okazać strzałem w dziesiątkę.
Spot Runner nie stanie się pewnie standardem reklamowym ale łączy kilka istotnych wątków:
prostotę i łatwość obsługi, ciekawe połączenie internetu z TV oraz szybkość działania.

Wywiad ze współtwórcą Spot Runner Nickiem Groufem:
http://www.socaltech.com/interview_with_nick_grouf__co-founder__spot_runner/s0002933.html

Tak na marginesie: pewnie kolejnym krokiem będzie strona, na której można będzie wpisać podstawowe dane na temat firmy, jej produktów, konkurentów i docelowych konsumentów. Komputer sam szybko stworzy strategię reklamową i wyprodukuje unikalny spot, który automatycznie wyśle nie tylko do wszystkich stacji TV, ale też na wielkie outdooreowe displaye i wyświetlacze zainstalowane na drzwiach lodówek we wszystkich gospodarstwach domowych. Może od razu złoży w sklepie zamówienie i zapłaci elektronicznie w imieniu znajdujących się w centralnej bazie danych konsumentów? By życie było prostsze.
Tak, czy owak branża reklamowa musi się bardziej polubić z internetem. Nie ma już chyba innego wyjścia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kontakt: STANISZEWSKIkropkaMmałpaDŻIMEILkropkaKOM

Poprzednie wpisy: