tag:blogger.com,1999:blog-3826809510785546250.post5967484433586216575..comments2024-03-25T13:00:45.927+01:00Comments on ...tak na marginesie: Marketing mitologicznyUnknownnoreply@blogger.comBlogger1125tag:blogger.com,1999:blog-3826809510785546250.post-30955680341161612692008-08-30T13:24:00.000+02:002008-08-30T13:24:00.000+02:00świetny wpis, przed filozofią nie uciekniemy nigdy...świetny wpis, przed filozofią nie uciekniemy nigdy, ona jest zawsze na metapoziomie każdego projektu, tematu, przetargu...co do private label to zależy jaką definicję marki się przyjmie, jeśli marka jest sposobem na maksymalizację zysku to private label są już czymś więcej niż label, stają się brand, fajne przejście od zarabiania na powierzchni sklepowej do zarabiania na produkcie na półce...<BR/><BR/>pozd <BR/>GKAnonymousnoreply@blogger.com